Over ons

Kiwanis Kerkrade/Landgraaf is een hechte vriendenclub van ruim 20 leden. Wij helpen met veel enthousiasme kinderen in de regio en ook daarbuiten die een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Dat doen wij door jaarlijks diverse activiteiten te organiseren waarbij wij gelden genereren om goede doelen te steunen die in het teken staan van kinderen. Bekende activiteiten die wij regelmatig organiseren zijn o.a. de wijnavonden en het boerengolf toernooi.

Kiwanis Kerkrade/Landgraaf is een typische mannenclub, die 2-wekelijks bijeenkomt op een dinsdagavond. Eén avond staat in het teken van vergaderen, het plannen van fundraise activiteiten en het bespreken van goede doelen. De andere avond staat  in het teken van vriendschap (fun and friendship). Onder het genot van een hapje en een drankje wordt genoten van een ontspannen avond.