!!!!! Meld je nu aan als deelnemer of sponsor van Boerengolf 2023 !!!!

Boerengolf: 11 juni 2023

Vuur junt werm mit de klómpe durch de wei……

Ooit boerengolf gespeeld? Op zondag 11 juni ben je in de gelegenheid tijdens een gezellige middag voor het goede doel kennis te maken met het agrarische neefje van dit edele spel.

Al vijf succesvolle edities Boerengolf zijn de revue gepasseerd. Dit jaar slaan de Kiwanis Kerkrade – Landgraaf en Tafelronde Kerkrade wederom de handen ineen. Beide Serviceclubs zullen daartoe wederom de koeien van het weiland van boer Bert Lanckohr verdrijven en achttien holes uitzetten rond het ‘openlucht clubhuis’ van de speelweide. Door de centrale ligging van de horeca is een permanente verzorging met hapjes en drankjes gegarandeerd, zodat deelnemers zich geen zorgen hoeven te maken over de beruchte hongerklop, of zelfs uitdrogingsverschijnselen.

Teams van vier spelers spelen minimaal 9 holes en het team dat de laagste score binnen brengt is winnaar van D’r julde Klómp. Gemakkelijker kunnen we het niet maken. De nummer 2 en 3 kan ook een leuke prijs winnen en voor het eerst wordt er ook een tombola georganiseerd, dus zelfs als toeschouwer kun je in de prijzen vallen

Wat moet je doen getuige te zijn van een middag vol met “spjas en plezeer”? Om te beginnen jouw team zo snel mogelijk aanmelden (inschrijven kan alleen per team van 4 spelers) . Inschrijven kan via de website: klik hier om je team in te schrijven!

Deelname per team kost €100,- en indien gewenst kunt u tevens consumptiebonnen (op factuur) vooraf bestellen.

Enigszins sportief gekleed verwachten wij jou en je team tegen 12.00 uur in het open clubhuis in het weiland van de familie Lanckohr aan de Herenanstelerweg, om goed geluimd het wedstrijdreglement en de scorekaart te ontvangen. De spelvorm (Texas Scramble) zal daar nader uitgelegd worden. De golfhole bestaat voor deze spelvorm uit een ingegraven emmer. Start van de wedstrijd is om 12.30 uur op alle holes en om 16.30 uur zal vermoedelijk de laatste bal uitgeëmmerd worden.

Niet zo sportief? Dan is het altijd mogelijk om een financiële donatie te doen, hiervoor hebben we een drietal sponsorpakketten: naamsponsor, hole sponsor of vriend van het Boerengolf. Verbind met je bedrijf de naam aan dit succesvolle evenement voor €750,-. Holesponsor ben je al voor €185,- per hole. Laagdrempelig het Boerengolf een warm hart toe dragen doe je als vriend voor €50,-. Uiteraard zorgen wij voor een goede bijpassende exposure.

Een serviceproject zou haar naam niet eren en dienen als ook de opbrengst van deze dag niet zou worden gedoneerd aan een goed doel. Met het bijeen gespeelde bedrag ondersteunen de Kiwanis Kerkrade-Landgraaf en Tafelronde Kerkrade diverse lokale goede doelen.

Graag zouden we jou mogen begroeten op ons “Boerengolfproject 2023” hetzij als deelnemer, hetzij als financieel supporter, hetzij als sympathisant aan de bar of bij de BBQ!

Met een hartelijke service groet,

Kiwanis Kerkrade-Landgraaf en Tafelronde 171 Kerkrade

Kiwanis Kerkrade – Landgraaf:  Bert Lanckohr, Henk Brinkhuis, Franc van der linden
Tafelronde 171 Kerkrade: Martijn Holten, Tom van Haandel