!!!!!!!!!!!! Vriend van Kiwanis Kerkrade - Landgraaf !!!!!!!!!!!!!!

!!!!! Wordt vriend van Kiwanis Kerkrade-Landgraaf !!!!
Wilt u ook Vriend van Kiwanis Kerkrade-Landgraaf worden?
Met een jaarlijkse bijdrage van € 100 ondersteunt u ook onze zorgvuldig uitgekozen projecten.
Wat houdt Vriend van Kiwanis Kerkrade-Landgraaf in?
• U wordt op de hoogte gehouden van activiteiten die wij organiseren om onze projecten te
ondersteunen. ( wijndegustatie / boerengolf etc. )
• U wordt uitgenodigd voor onze jaarlijkse info borrel waar wij u informeren welke projecten wij
in het afgelopen jaar hebben ondersteunt doormiddel van uw bijdrage.
• Tevens ondersteunt u regionale en nationale projecten waarmee wij SAMEN het welzijn van
kinderen ondersteunen.
Interesse? Meld u dan aan via patrick@mynstyl.nl - U ontvangt dan verdere informatie.

Kiwanis Kerkrade-Landgraaf is een servcie-organisatie met vrijwilligers. De mensen maken de club. Samen organiseren we mooie projecten, fundraisen en ondersteunen we andere organisaties. Altijd met het doel een bijdrage te leveren aan het welzijn en ontwikkeling van kinderen.
Op basis van respect en onderlinge vriendschap, zetten wij ons in om kinderen en families die het moeilijk hebben in het dagelijkse leven (lokaal en wereldwijd ) een helpende hand te reiken.
Gezamelijk bepalen we prachtige doelen en verkrijgen we de nodige fondsen door het organiseren van allerlei enerverende evenementen. Denk hierbij bevoordeeld aan het boeren golf, vrung vuur vrung, wandelingen, autorally, wijnproefavond,
diverse diner activiteiten, en nog heel veel meer!
Geen woorden maar daden is een van de karaktereigenschappen die je als kiwanis moet hebben!

Serving the childeren of the World
Doelen voor kinderen hebben onze voorkeur, de drie belangrijkste pijlers waarop Kiwanisleden aan het motto invulling
geven zijn; Fun, Friendship en Fundraising.

“Kids need Kiwanis”
Kiwanis is een wereldwijde organisatie van vrijwilligers die zich inzet voor het verbeteren van de wereld,
kind per kind en gemeenschap per gemeenschap.